dissabte, 28 d’agost del 2010

Primera "moto"

Durant un temps, molts amics anaven amb una moto o altre i vaig tenir l'oportunitat de portar alguna, fins el punt d'inclús patir una caiguda amb una HONDA MBX que acabaria comprant al cap d'un temps. Sabia com es posaven les marxes i s'acelerava, però frenar i reduir, era un altre cosa...
En aquest punt i amb prop de 18 anys, vaig comprar per 15.000 de les antigues pessetes un VESPINO GL com aquesta un amic amb el que, després de personalitzar i retocar, anava per Badalona amunt i avall. Aquest ciclomotor hem va permetre iniciar-me a un altre afició, la mecànica. La veritat és que estava molt content amb ell i allà on anava, la gent sempre se'l mirava... no m'estranya, entre els color que portava (lila, vermella i blau turquesa) i "l'alleugeriment" de pes, no passava desapercebut, llàstima que no conservi cap foto. Però va arribar un punt on la situació era insostenible i no podia continuar en amb ella ja que la Guàrdia Urbana em tenia massa vist. De totes formes, no em permetia sortir d'excursions amb els amics que portaven motos de 80cc. Un conegut es va enamorar d'ella i li vaig vendre. Així que va tocar possar-se a estalviar per comprar una moto més gran.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada